Doprava a vrácení

Děkujeme za návštěvu a nákupy v Bene Lux. Následují podmínky, které tvoří naši zásadu doručování.

Doba zpracování objednávky:

Všechny objednávky jsou zpracovány do 1-3 pracovních dnů, s výhradou zúčtování platby. Objednávky zadané do 9:00 jsou zpravidla expedovány tentýž den, objednávky nejsou odesílány ani doručovány v neděli nebo ve svátky. Pokud se setkáváme s velkým množstvím objednávek, může dojít ke zpoždění dodávek o několik dní. Počítejte prosím s dodáním dalších dnů na cestě. Pokud dojde k výraznému zpoždění při odeslání vaší objednávky, budeme vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.


Předání v Brne:

Nabízíme rozvoz po Brnu. Budete si moci vybrat preferované datum a časový úsek pro doručení Vaší objednávky, to však není zaručeno, datum a čas doručení Vám potvrdíme emailem nebo SMS.

Dobírka při osobním odběru v Brne je ZDARMA.
Doručení po České republiky zdarma při objednávce nad 3000 Kč

 

Dostupnost zboží

Obecně platí, že pokud je zboží na této stránce, máme jej skladem. Snažíme se aktualizovat web alespoň každých 24 hodin.
Nicméně, někdy může být produkt vyprodán do 24 hodin po vytvoření objednávky a dočasně nedostupný. V tomto případě vás budeme kontaktovat a informovat o tom, kdy bude produkt
opět k dispozici (ve většině případů do 1–2 týdnů). Pokud by vám čekací doba nevyhovovala, objednávku zrušíme.


Doprava

Naše společnost využívá mezinárodní dopravní společnosti pro zásilky do 70 kg od úterý do pátku. Zboží byste měli obdržet během 1–3 pracovních dnů od zadání objednávky.
Upozorňujeme, že naše společnost nezajišťuje doručování o víkendech a svátcích.


Kolik stojí doprava?

Cena dopravy závisí na množství objednaného zboží a na místě, kam zásilka směřuje.


Jak bude objednávka doručena?

Využíváme kurýrní služby PPL, GLS, UPS, které umožňují sledování zásilek od dveří ke dveřím.
Pokud nebude nikdo doma, kurýr nechá zásilku na nejbližší pobočce místní pošty.


Kdy moje objednávka dorazí?

Snažíme se všechny objednávky zpracovat do 24 hodin, během špičkových období, jako jsou Vánoce, to však může trvat o něco déle.


Mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání obdržíte informace pro sledování, abyste mohli sledovat zásilku během její cesty.
Co dělat, když moje objednávka dorazí poškozená nebo nesprávná?
Ačkoli se snažíme vše pečlivě zabalit, někdy se mohou vyskytnout nepředvídatelné situace.
Pokud jste obdrželi vadné nebo poškozené zboží, okamžitě nás kontaktujte na čísle
+420774621733 nebo nám pošlete e-mail na {email}, abychom se dohodli na výměně.


Vrácení a výměna

Je pro nás velmi důležité, aby byli naši zákazníci spokojeni se svými nákupy. Pokud nejste se zbožím spokojeni, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 kalendářních dnů od obdržení. Náklady
na zpáteční dopravu hradíte vy. Pokud chcete zboží vyměnit, naše společnost pokryje náklady na dopravu nového zboží.
Vrácené produkty musí být v novém, nepoužitém a původním stavu s veškerým původním obalem. Před vrácením nás prosím informujte telefonicky nebo e-mailem, že chcete zboží vrátit,
a sdělte nám svůj nový výběr, pokud chcete zboží vyměnit.
Pokud máte podezření, že bylo zboží během dopravy poškozeno, okamžitě nás kontaktujte, abychom projednali jeho vrácení.